کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9185 | مشاهده و دانلود: 739178215 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/23 | اعضاء: 316617 | نظرات: 37899
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۳۵ هزار بازدید از نخستین نمایشگاه تبلت

تبلت

گفت: با توجه به اطلاع رسانی انجام شده، بازدیدکنندگان استقبال خوبی از این جشنواره داشتند و در طول ۴ روز برگزاری جشنواره، اطلاعات ۳۴ هزار و ۴۸۲ نفر بازدیدکننده ( ۷۳ درصد مرد و ۲۳ درصد زن)، ثبت قطعی شده و میزان بازدید در روز آخر نیز حدود هفده هزار نفر بوده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، وی ادامه داد: البته با توجه به جمعیت زیاد در برخی ساعات پر بازدید و عدم امکان ثبت اطلاعات همه بازدیدکنندگان در آن زمان و همچنین عدم ارائه اطلاعات از جانب برخی از بازدیدکنندگان، آمار کلی بازدیدکنندگان این جشنواره، قطعا از میزان ثبت شده بیشتر است.

مدیر اجرایی جشنواره جشنواره تبلت، نوت بوک و تجهیزات مرتبط افزود: گروه شغلی بازدیدکنندگان نیز، بیشتر شامل فروشندگان تبلت، نوت‌ بوک و تجهیزات جانبی، واردکنندگان، مهندسان نرم افزار و کامپیوتر، برنامه نویسان، مدیران سازمان‌های خصوصی و دولتی و دانشجویان بود.

خاک‌زاد در مورد ذکر نام بین‌المللی در اولین همایش بین‌المللی توسعه دهندگان نرم‌افزار همراه، تبلت و سیستم‌های هوشمند اعلام کرد: در قسمت پخش آنلاین همایش از کشورهای سوئد، آمریکا، کانادا و امارات متحده عربی ثبت‌ نام کننده بود و این افراد به صورت آنلاین در این همایش حضور یافتند.

مدیر اجرایی این نمایشگاه در مورد مراسم‌های جانبی این نمایشگاه گفت: اولین همایش بین‌المللی توسعه دهندگان نرم‌افزار همراه، تبلت و سیستم‌های هوشمند و ۱۶ کارگاه آموزشی در حوزه‌های برنامه نویسی موبایل و تبلت و همچنین سیستم عامل و امنیت در حاشیه این نمایشگاه برگزار شد.

وی با اشاره به حضور برندهای جدید با قیمت‌های مناسب و قابلیت‌های تقریبا مشابه و حضور سایر برندهای معروف گفت: استقبال از این نمایشگاه در روزهای آخر هفته به طور قابل توجهی افزایش یافت و به نظر می‌رسد، در سال آینده، جشنواره تبلت رشد چشمگیری داشته باشد.

این جشنواره، با حضور و حمایت بیش از ۶۰ شرکت و برند فعال و مرتبط در زمینه تبلت، نوت بوک، لپ تاپ، تجهیزات جانبی تبلت و نوت بوک، نرم افزار و اپلیکیشن، سیستم‌های هوشمند و همچنین خدمات مرتبط با این محصولات از قبیل گارانتی، خدمات پس از فروش، طراحی نرم افزار، آموزش و اطلاع رسانی، در فضایی حدود ۳۰۰۰ متر مربع از ۱۲ تا ۱۵ شهریور ۹۲، در سالن ۴۴ ( خلیج فارس) محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16715 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/06/19 تعداد مشاهده: 1381
کلید واژه ها: ,
سافت گذر